Magknip

Somnade aldrig igår, bara lite till å från.. Mario vakna kl 00 av att han hade ont i magen och min mobil ringde.. Sen hade lillgubben sånna magkramper hela natten. kl 03 ringde vi sjukvårdsupplysningen dom tyckte vi skulle åka in men efter att dom pratat med sjukhuset behövde vi inte det ändå om det inte blev värre nu på morgonen.. Men sen iaf så fick Emil Mario till å somna i sin vagn och hans kramper avtog som tur var. stackars lilla killen..

Så nu är jag dötrött verkligen, kom väl i säng igen kl 04 och Mario var pigg å glad nu redan kl 06.. Det var min sömn det. Men jag tänkte jag skulle ge honom gröt om en stund sen får Emil ta honom, för jag är helt yr av sömnbrist nu..
Nu gnäller han så jag ska la gå då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback