Midsommaraftonskväll

Sitter här helt ensam, ska inte klaga för jag sa att Emil gärna fick gå ut om han ville det. Så han och David skulle ut och roa sig lite. Alla är ju ute och festar så jag ska väl kolla på en film eller nått, egentligen vill jag sova men kommer inte kunna somna  det vet jag. För mkt i huvudet. Tänkte tagit en sömntablett jag fick av mormor (tog hela kartan) men eftersom Emil är ute kan jag inte ta nått för då vaknar jag nog inte om Mario skulle vakna... Får väl se..

Nese ringde förut, vi pratade i 30 minuter, minns knappt sist jag pratade i telefon så länge. Men det var mysigt och vi hade massa att prata om. Och hon förstår mig så himla bra, det har hon alltid gjort och hon har alltid kommit med bra lösningar och ideer på hur det kan vara och hon har stöttat mig i alla år hur dum jag än har varit mot henne. Hon skulle verkligen bli en bra psykolog så jag hoppas hon utbildar sig till det eftersom hon vill det. Skulle passa henne perfekt.

Det var väl trevligt hos mormor förut, jag tyckte dock att det var lite jobbigt med mkt folk för att jag inte mår riktigt hundra. Men det funkade iaf, Emil var också lite deppig.. Ingen bra dag idag, Mario skrek mest hela tiden också. Han gillar inte heller när det är mkt folk, för när det bara var mormor, morfar, Emil och mamma och pappa kvar så blev han på jätte bra humör och charma alla med en gång. Mitt lilla hjärtegull :)

Mario fick en tigerstol utav hans farmor och farfar, jätte söt. Var och fikade med dom imorse. Jag visste inte ens att stan var öppen på midsommarafton. Men det var minsann öppet men knappt något folk på stan.

Jag ska väl sätta mig och skriva ner allt vi måste packa till Danmark så att vi inte glömmer nått till Mario iaf. Ser fram emot resan. Det ska verkligen bli mysigt att åka. Vi behöer det, våran lilla familj. Om den ska hålla så måste saker och ting bli bättre och det kämpar vi för, båda två. Men sen får vi se vad som händer. Man kan inte mer än att kämpa och hoppas på det bästa.

 Mitt liv har altid varit som en bergochdalbana det kanske är lika brajag  vänjer mig vid det. Känslor upp å ned å ned å upp. Aldrig där dom ska vara, eller också där som ska men alldeles för mkt.

Får la börja packa då. Hoppas alla har en skit kul kväll :-)

Tjoooheeeej!!!

Mario var för övrigt jätte söt i sin midsommarkrans ;-)


Kommentarer
Postat av: Emme

du vet att du kan ringa mig om du behöver prata , när som helst!

2007-06-23 @ 12:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback