"Nikokick"

Igårkväll satt  vi på balkongen, jätte mysigt verkligen. Mario fick sin välling ute och det týckte han om.. Han äter mer å mer för varje gång.. Och inatt sov han bättre än annars. Han vaknade vid 04 å åt å sen vaknade han 07.30 å ville upp.. SÅ jag e verkiigen pigg idag :-)

Funderar på att åka (gå) till jordnära och köpa lite fler blommor och blomlådor till balkongen, om jag får hem de på vagnen vill säga.. Men de får jag säkert.. Annars inga direkta planer faktiskt. De e ju tisdag idag så jag ska ju träffa Låtta om hon inte har andra planer men...

Emil blev sjukskriven denna månaden ut, så hoppas han snart mår bättre. Men jag märkte skillnad redan igårkväll faktiskt..  Han klippte sig å blev väldigtfin i håret också :-) sötnosen!!!

Senaste tiden har jag ju varit så himla röksugen så i fredags fick jag en cigg av Emme, tog kanske 3 bloss.. Det var det vidrigaste jag smakat på.. Fy fan! !! Jag fick ont i halsen å kunde inte andas. Hur har jag kunnat vara storrökare!?
Å igår fick jag smaka  en snus av Emil, det var jätte gott. Men jag fick sånn nikokick att jag var tvungen att spy, haha... Så jag kan nästan lova att någon mer tobak blir det INTE för min del... :-P

Ha en trevlig dag..!!!

175338-40


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback