Romantik

Igår kväll jobbade jag vilket var lite skönt, skönt att komma hemifrån lite granna. Allt är lite jobbigt just nu men det löser sig kanske. Förhoppningsvis iaf.

När jag kom hem så tycker jag att Emil verkar lite konstig, frågar va det är med honom å han bara ingenting. Men något är det, det märker jag ju. När jag öppnar dörren till köket är det fullt med levandeljus närmare 80 st som han tänt, och han hade skivat färsk frukt och serverat öl. Verkligen jätte gulligt, och gissa om jag blev glad. Ingen har någonsin gjort nått så fint för mig förut. Tack underbara Emil för en fin kväll, uppskattar det verkligen och du vet att jag älskar dig!

Jag, Emil och Mario ska åka till Danmark så fort det blir lite finare väder, Emils mamma och pappa skulle betala för dom tyckte att vi skulle åka bort och bara ta hand om varandra. Jätte snällt verkligen. Så det blir 3 nätter på badhotellet. Vi skulle egentligen tagit en restresa men ingen av oss har pass å passen kostar 400kr per person och det blir 1200 för oss tre. Men Danmark känns tryckt första gången vi är borta med Mario. Och där finns det ÖL, jag som älskar öl :-)

Snart ska vi iväg till Malin och hennes gubbe, Emil har vart snäll så han får följa med idag, haha. Fika lite å Mario och Oliwer får leka lite också. Mario var lite dum sist så nu hoppas vi han är snällare...

Nu ska jag ta å ringa Charlotte och kolla så jag inte gjorde allt för fel på videomix igår...

Älskar min pojk Mario allra mest, han är sååå underbar!!!!!

Kommentarer
Postat av: LÅtta

Du har en romantisk boyfriend du... Jättegulligt gjort... Kan tänka mig att det passade perfekt efter att ha jobbat... :-)

2007-06-22 @ 10:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback