Snickerskaka

Helgen var kaos, natten till fredag var extrem jobbig och fick bara sovit 2 timmar. Men det gick ändå. Mario sov ju bra den natten iaf. Hoppas saker löser sig nu bara... Tur att vi har varandra iaf...

Igår jobbade jag ensam i butiken för första gången, jag skötte mig bra tycker jag. Än sålänge har ju ingen klagat. Sen sålde jag ett refillkort till nån som inte kunde engelska direkt å inte jag heller men till slut förstod vi varandra och jag hjälpte honom tanka kortet, haha! Kroppsspråket sa mer än orden iaf.. Sen ringde en engelsk kille till Emil igår och ville köpa hans server.. Så de blev mkt engelska igår :-) hehe

Idag ska vi baka snickerskaka, halva till Emil å sen ska Charlotte få den andra halvan.. Hon ÄLSKAR dom kakorna, så e de å va gravid.. :-)

Sen ska vi till läkaren med Emil sen vet jag inte riktigt. Måste köpa ett parasoll till balkongen iaf så då får jag väl gå till jysk eller ÖB å handla ett.. Får se får se..!

Helt OK väder idag iaf.. Tjoooheeej!

Kommentarer
Postat av: Emme

Förstår att helgen va jobbig, men tveka aldrig att ringa mig!

2007-06-04 @ 12:07:55
Postat av: Låtta

hej hjärtat, du är stark du... riktigt stolt storasyster är jag :-) Finns för er...
Å tack för fina komplimanger om min mage, å ett jättetack för snickerskaka, du å Emil är så snälla...
Det va suoerkul att ha lille söta MArio idag, skoj att det fungerade utan problem... Love you all!!

2007-06-04 @ 18:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback