Student idag

Märks att Emil börjar må bättre för han har börjat reta mig igen, precis hela tiden.. Jag blir fullständigt galen på honom. Han är faktiskt lite jobbig när han retas hela tiden..

Idag tar Philip studenten så vi ska upp dit i eftermiddag.. Ska hänga blomma på han och Zenajda i nolhaga också..
Var super trevligt att grilla och kolla fotboll igår fastän Emil och Daniel nog mest tyckte att vi pratade alldeles för mycket. Daniel hade med sig varsin öl också, väldigt snällt :-) Så det blev öl till fotbollen ändå :-)

Det är helt sjukt hur mycket jag älskar öl, det är bland det godaste jag vet. Har aldrig tyckt så mkt om öl innan men nu så.. hehe..

Annars så känner jag mig helt ok idag, mensvärk som fean men annars så.. Sovit kasst också men ganska glad idag iaf.. Hoppas bara jag hittar några kläder att ha på mig annars blir dagen totalförstörd ändå...

175338-42

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback