Tankar bryter sig igenom

Nu sitter jag ute på balkongen och har det gott, dricker en kall öl och bara slappar. Har tvättat och Mario har redan somnat. Emil är hemma hos sin mamma och pappa och umgås med dom. Själv tycker jag att det är lite skönt att få lite egentid, det var ju typ hundra år sen sist...

Har känt mig lite tom inuti ett tag och inte kunnat få fram tankar och känslor, men nu känns det som jag når mina känslor på ett helt annat sätt. Frågan är bara hur allt kommer att bli. Satt med Emme förut och kollade på våra gamla filmer vi spelat in, haha. "kärlekens makt" Lite kul men lite pinsamt också, kanske lägger upp den här vid ett senare tillfälle, haha.. Alla har vi ju gjort konstiga saker, eller?

Men iaf,
Det jag ville komma till att på en film så satt vi och pratade. Det var precis när jag och Emil börjat prata med varandra och jag säger till Emmelie
- "Tänk vad mitt liv hade varit roligt tänk dig Emil, du och jag och..... knäppa Dennis liksom" 


Det enda jag kan säga är egentligen bara; Tankspridd, fruktansvärt tankspridd.


Kommentarer
Postat av: Emme

Klart jag fattar de e tankspritt, men vetu? hur du än löser allt så kommer de ordna sig, för jag finns alltid kvar!

2007-06-22 @ 00:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback