Underbara värme

Gud vad jag älskar värmen, jag har faktiskt inte särskilt ont av den. Inte Mario heller mer än inatt, då sov han lite dåligt. Det är väl mestadels Emil som tycker att det är jobbigt, haha..

Nu har vi storstädat här hemma, det behövdes verkligen. Såg ut som faan.. Sen ska vi ut på gården och fylla Marios lilla pool så han kan plaska i den. Han sitter helt själv och bara plaskar. Han sitter jätte bra, han trillar ibland bara. Han är duktig vår lilla kille.. Så det blir en heldag ute på gården idag igen, sen skulle Emils syster komma bort en stund.. å sen ikväll ska vi grilla med mamma, pappa och Charlotte..

Emil är i stan och köper en ny boll till Mario, för han sköt bollen i en taggbuske så den gick sönder..

Annars mår jag bra, Mario är lite grinig idag men han sov dåligt inatt så de e nog därför å nu ligger han å sover vilket han gjort i 1,5 timma nu..

I år ska jag bli grymt brun, så jag ska sola varje dag.. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback