Vinkat

Äntligen sover lilleman, han har haft svårt för att komma till ro de senaste dagarna. Men till slut somnade han got i min famn.

Vart hos Charlotte å lånat lite linnen till sommaren, jag har jju inga direkt. Och vet ni vad Mario gjorde där jo han vinkade, min älskade lilla kille har vinkat. Min duktiga lilla prins, å gissa om hans mamma blev stolt då :-)

Imorgon ska jag ut med Emmelie :-) Ska bli grymt kul verkligen! Emil ska vara hemma med Mario vilket jag är övertygad om att han kommer klara galant. Emil är världens bästa pappa och Mario älskar honom så mycket, det märks verkligen. Han asgarvar åt nästan allt Emil gör.. Malin var snäll och lånade ut sin bröstpump, tack Malin!!!

Nu kom Emil hem så jag ska umgås med honom nu..

Kommentarer
Postat av: Emme

Idag gäller de gumman =)

2007-06-15 @ 07:50:28
Postat av: Låtta

Han är duktig din lilla klimp!
Hoppas ni får superkul ikväll, ta det lugnt bara...

2007-06-15 @ 12:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback