Emil är fullständigt galen

Min största önskan just nu är att Mario börjar sova bättre på nätterna och längre på mornarna. Jag blir ju så förbannat yr och illamående när jag inte får mer än 4 timmars sömn per natt. Men på helgerna brukar ju Emil gå upp med honom kl 06 så då brukar jag ta igen mig å få nya krafter iaf.. Tack underbara Emil för det!

Igår var jag med Emme hela dagen vilket var kanon kul. Vi har typ inte umgåtts så mkt sen vi bodde ihop. Först hjälpte hon mig å passa Mario när jag städade.. Sen var vi på babysim, Mario bara ligger å biter på alla leksaker i vattnet, Men bollen var iofs kul eftersom den skvätte vatten när man kasta den. :-) Sen berättade Emme massa hemligheter och andra saker hon inte berättat tidigare,, och sånt gillar jag :-) haha

Idag ska vi in till stan och fika med Malena och Hannes, ska bli trevligt. Hade ju vart roligare om vädret vart bra så man kunnat sitta ute men inte de inte.

I helgen ska vi till Lager157, det har jag längtat efter. Shoppa kläder, massa med kläder. :-) Sen är det morsdag också, och då får jag också paket :-) Woohoo!


Vad ser detta ut som  ------->     \o/ 



Måste berätta vad som hände inatt här hemma, jag kan inte ens sova tryggt längre :-P haha

Emil ligger å tafsar på mig och jag vaknar och frågar vad han håller på med, han säger att om man drar av momsen så blir det inte så dyrt. (han sover alltså) Sen försöker han dra ner mina trosor, så jag frågar igen va fan han håller på med. Men det blir billigare om man drar ner momsen blabla bla(nått jag inte minns exakt)... Han drömde att han sålde sex för skattefria pengar eller nått. han är helt jävla GALEN.. Han säljer tvättmedel till företag annars, men vem vet. Det kanske är sextjänster dom säljer på kuzzi kvalitè.. Låter ju nästan så faktiskt.

Det är inte första gången han tafsar på mig på natten, han är totalt sexgalen och fullkomligt galen.. Men jag älskar honom för det, det finns ju faktiskt nätter då jag får sova ifred :-) haha

Jag har för övrigt gjort en väldigt seriös inköpslista, Emil kommer skratta åt mig sen.! Men den är väldigt fin och allt är indelat i kategorier. Jag hade lite extra tid över kan man säga.

175338-34

175338-32 

Kommentarer
Postat av: Emil Lindberg

Oförklarligt det som hände i natt. :P
"En fin inköpslista"... det låter lite Monica över det hela.. :)

2007-05-24 @ 11:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback