Första snuvan

Det rinner snor från Mario för första gången, säkert Låtta som smittat honom. Men det gör inget såklart.. Men han verkar pigg å kry ändå...

I helgen kommer brorsan hem på permiss :-) Ska bli as kul å se honom även om han kan reta gallfeber på en, men det är mest Låtta han retar. Jag brukar komma lindrigt undan, haha..

Vi har inget kaffe hemma, vilket är lite jobbigt å jag e jätte kaffesugen å Mario sover så jag kan inte handla heller. Funderar på att dra till mormor en stund sen innan jag ska in till stan å köpa en BH till mig och morsdagspresent till min älskade, underbara mamma.

Hittade Marios BVC journal som varit borta, den låg i en låda. å lådan gick sönder så då föll den ur. :-)

175338-35


Kommentarer
Postat av: Jörgen

Hejsan! :-)
Snart ska vi göra en INTERNET SPECIAL på TheGuide, där vi kommer att bedömma en massa olika sidor på nätet.
Till det behöver vi DINA TIPS på Siter, både bra och dåliga!
Hoppa in på vår sida och lämna dina tips!
Thanks!

Postat av: Emil Lindberg

Jävla spam...

2007-06-01 @ 11:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback