Inget bra idag alls

Inatt var Mario vaken mest hela tiden. Tillslut gav vi honom en alvedon och efter en halv timma somnade han vid typ fyra tiden eller nått. Han  hade nog ont någonstanns. Men idag har han varit bättre.

Jag har varit och jobba på videomix i 2 timmar för Charlotte var tvungen att åka till läkaren, hon har bihåleinflammation den stackaren. Men nu har han ju fått mediciner så vi får hoppas hon blir piggare snart.

Själv är jag så trött så det finns inte. Har försökt sova men kan inte somna som vanligt. Känner mig så deppig också för ja e så trött..

Ska iaf baka muffins nu. TÄnkte göra med mörk och vit choklad i. Får väl se hur dom blir..

Skulle träffat Emme idag men tror inte jag orkar det....  Har jätte ont i magen också som inte försvinner, det började inatt å känns precis som efter förlossningen när livmodern gick tillbaka. Förbannade molande värk å inga tabletter hjälper..

Det var ett jävla klagande idag... Hoppas dagen imorgon blir bättre.......

Kommentarer
Postat av: Emme

Usch fatttar de är jobbigt. säg till när du vill ses bara.

2007-05-31 @ 11:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback