Jobbigt just nu

Idag är världens sämsta dag, allt blir bara fel och jag är irriterad, mår inte riktigt bra. Vill bara gråta men kan inte.. Känner mig jätte deppig.

Mario vill bara bli buren hela tiden, inte ens leka själv kan han. Även om det är mysigt att vara med honom och krama honom så blir det jobbigt att göra det hela tiden. Det värsta är att han vill att man ska bära runt på honom. Om jag ändå fått sitta still så hade de väl gått. Men jag har så ont i ryggen och orkar inte bära honom hela dagarna. Och så fort han ser eller hör mig så skriker han efter mig..

Känns som allt är kaos och jag vill bara dra för ett tag, till en annan värld där man kan göra lite som man vill. Om jag bara för en dag kunde tänka på bara mig själv å göra precis det som faller mig in...

Har satt i mig 4 förbannade kakor idag också och lite chips som fanns kvar, varför tröstäter jag? Hade vart bättre om jag inte åt alls. mkt bättre, men så e de ju inte. Jag äter hela tiden och 5 förbannade kilon som inte vill försvinna...

Just nu saknar jag den tiden jag och Emme bodde ihop, allt det galna och förbjudna.. Det var tider det....

Älskar Mario så mkt och han har fått mig så mkt lyckligare än vad jag någonsin varit tidigare, men just nu vill jag bara vara ifred...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback