Lager 157

Idag har vi varit på lager, Mario tyckte det var mkt långtråkigt och var väldigt  gnällig..  Men vi fick handlat en del, 2100kr till mig och Emil och Mario fick för 650. Men han ´fick 500 kr av sin farmor och farfar å handla kläder för så att. Jag hittade inga jeans som synd var. För ska man hitta jeans där bör man dra ungefär 27 eller 28 i midjan och det gör jag inte längre, tyvärr!

Nu sitter jag och dricker lite ÖL, super gott!!! Längtar tills Mario slutar amma så man kan supa till rejält ;-) haha..

Mario bara kliar sig i ögonen hela tiden, den lilla stackaren. Vet inte vad de e, Ska ringa bvc på måndag..

Snart kommer Emils far å ska låna lite kablar.. å Mario gnäller nu så jag får dra mig.. TJoohej!!!!

175338-37

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback