Morsdag

Och på min första morsdag fick jag "scrubs" säsong 4:a. Så jag tackar min underbara son för det. Vi var på kolonin och firade morsdag, grillat blev det. Super gott. Och till min älskade mamma hade vi köpt en duk, bricka och ljusstakar. Och Mario fjäskade lite med en bukett rosor till sin mormor :-)

Jag & Emil har kollat på sopranos. så himla, himla bra.!

Emil är så fin i sina nya kläder, nu fattas bara klippningen för han ser inte klok ut i håret... Sen e han perfekt!

Och nu ska vi sova, gonatt!


Älskar min familj mest av allt! Mario och Emil, ni gör livet så jävla bra!


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Måste kännas bra att få fira morsdag =) Hoppas vi kan ses snart. Puss

2007-05-28 @ 10:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback