Nattning

Igår somnade Mario i sin egen säng utan problem, det räckte med att jag sjöng för honom i 20 minuter. Vilket var mycket lättare än att gå å bära runt på en 6,5kg klump. I förrgår gick det inte lika bra då var jag tvungen att ta upp honom,. Men jag blev så glad igår när han somna utan skrik å gnäll.. Och nu la jag honom bara i sin säng och han SOVER(!!!!) helt otroligt. Vore väldigt skönt om det där med bärandet tog slut nu..

Igår var vi på auktionen i parken, hittade inte nån soffa som var skön och fin men ska upp å kolla idag också. Ibland har dom olika soffor olika dagar. Men jag och Emil har ju inte samma smak på saker så de e inte så lätt heler å hitta nått som passar oss båda så därför vore det lättare om jag fick bestämma själv.
Jag har lite tantig smak vilket Charlotte å Emil retar mig för å sitter å skojjar om när jag inte hör, men så säger jag bara till mamma så säger hon till dom. Haha, det har sina fördelar med att vara yngsta barnet även om man är 21.

Mario satt å prata med en kille på auktionen hur mkt som helst, i säkert 20 miuter om inte mer.. Han tyckte verkligen om honom. Först försökte killen vara normal men han kunde inte hålla sig. Han jobbade där och skulle skriva upp vilka som köpte vad så de blev nog lite jobbigt för honom men Mario gapade på som faaan.. Han är så charmig vår lilla Mario!

Neh, nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag ringa Charlotte med Greger i magen så ska vi hitta på nått om hon inte blivit sjuk för hon var förskyld igår..

175338-31
Mario, den busigaste ungen som finns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback