Uppdaterat

Har gjort lite ändringar i bloggen om någon nu märker det, sen ska jag även börja blogga lite mera. Blir lätt att man bloggar på lunar istället av gammal vana.. Men denna bloggen är mkt roligare egentligen..

Idag har vi varit i Göteborg och kollat på en ny soffa, men hittade ingen fin till ett bra pris så imorgon ska vi på auktionen i parken å där brukar dom ha en del bra grejer. Så vi hoppas vi kan hitta en soffa till ett bra pris.

Sen har vi varit och ätit middag hos Gunnar och Ingrid, bekanta till Emil. Där var det en stor bebis som heter Smilla som Mario blev lite rädd för, för hon kunde skrämmas. :-) haha..

Sen var vi hemma hos min mor och far på lite fika, Låtta var ju där också. Så vi vart inte hemma idag förän strax efter åtta å då busade jag och Mario lite granna sen fick Mario lite manikyr occh sen vad det dax för sängen för hans del. Nattningen gick lite bättre idag fastän han skrek ett tag. Men han hade ju iaf inte ont i magen idag.


Emil är och jobbar med sin pappa. Duktiga Emil.  Och jag ska väl kolla på tv nu eller nått. Tjohej!



175338-30

Kommentarer
Postat av: Emil Lindberg

Oj! Vilken snygg familj!

2007-05-21 @ 08:44:57
Postat av: LÅtta

Åhhh... sicka sötnosar ni är :-)

2007-05-21 @ 11:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback