En massa ångest, men jag andas!

Igår jobbade jag inte, skulle gjort det men det hade inte funkat så som jag mår just nu. Var istället i gbg och shoppade lite kläder, fick pengar av mormor. Tänk att alla kvinnor vet att lite shopping när man mår dåligt gör allt en liten del bättre. Nu känner jag mig fin och fräsch i alla fall i mina nya kläder. Alltid något.

igår kväll var jag hemma hos Nese, jag tog några öl och vi  satt och snackade och hade riktigt trevligt. Sen kom Zenajda också, dom lyckades att inte bråka, skönt det! (haha) Zenajda var på sparköp och köpte en målarbok och kritor. Hon är för söt alltså, så vi målade lite också. Sen gick vi till Najda, då Umit kom och berättade lite detaljer som jag egentligen inte ville höra... Haha, ni skulle se Neses min :-)..... Fick lite kläder av Nese också, Tack gumman!!! Hon är ju alldeles för tjock nu, så jätte, jätte fin mage har hon. Men jag är inte avis, det suger att vänta barn. Sååå långtråkigt ju..... !

Jag hoppas jag ska klara av att jobba hela dagen till klockan 18, ångesten kommer och går hela tiden. Ena stunden kan allt vara okej och sen bara jag faller ner i tankarna. Jag klarar inte av att vara ensam så Emil och jag har bestämt att vi bor ihop så får vi se vart det leder sen. Han är verkligen hur snäll som helst och ställer verkligen upp till tusen, i fredagskväll mådde jag jätte dåligt verkligen och han bara kom upp och såg till satt inget dumt hände. Tack Emil!!!! Jag vet att du bryr dig, och jag är så tacksam för det!

Och utan Charlotte och Nese hade jag inte heller orkat. Ni har verkligen ställt upp för mig. Jag kommer alltid att älska er. Och om nått händer er så finns jag här för er! Ni är verkligen riktiga vänner och jag tror nog inte ni förstår hur mycket ni stärker mig och peppar mig..  Emil, Charlotte och Nese - jag säger bara TACK! Jag älskar er!!!!

Nu ska jag försöka jobba lite, Charlotte kommer bort om ett litet tag :-) Sen kommer Emil och älsklingsMario (som bara pussas idag) och vi ska käka lite mat ihop här på jobbet.

Jag hoppas att jag kommer att må bättre snart, orkar inte ha det såhär längre!!!!! Livet kommer knäcka mig totalt om jag inte får hjälp snart! Jag är sjuk, det har jag accepterat. Men såhär sjuk vill jag inte vara. Det är precis som förut, för några år sedan. Jag är så rädd för att detta aldrig kommer försvinna.

MARIO!!!!! - Min älskade lille son, snart 1 år. Stooora killen då. Jag älskar dig så Mario. Kärleken till ens barn går inte att beskriva med ord. Jag lever för dig mitt hjärta!

Kommentarer
Postat av: Låtta

Jag är sååå GLAD för att du andas... Skulle inte klara ett liv utan dig mitt hjärta... ÄLSKAR DIG!

2007-11-20 @ 18:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback