Inte mkt, men nån rad.

Är på jobbet nu, tänkte att jag skulle skriva några rader innan jag sätter igång och plockar med de som skall göras under dagen. Vi har fortfarande inget internet hemma, dumma jävla idiot telia.

Ikväll kommer Låtta, Daniel och Elia hem till oss. Vi ska väl käka lite mat och umgås lite. Det blir nog kanon, jag och Charlotte har varit med varandra varje dag denna veckan, haha. Men det är alltid lika kul att träffa henne. Vi har kul ihop, antagligen för att vi e lika korkade båda två ;-)

Nej, det här var tråkigt, känner mig rastlös. Måste arbeta.... Annars mår jag bra, och Mario är underbar!!! Å Emil med såklart :-) Världens bästa familj, vi rockar fett!!!!! Älskar er grabbar!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Emme

Kul att du skrev igen ;)

2007-11-03 @ 12:28:55
Postat av: Låtta

Korkad, hmm jag? Ja ja, lite sant är det allt, Å kul har vi verkligen ihop... Love ya!!
Puss

2007-11-04 @ 21:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback