Kramgris

Nej du Emme, det blir inte hälso :-P

Men jag hör av mig till dig Sanna om jag börjar träna på sportlife :-) Behöver någon att gymma med :-)

Idag har jag varit med mormor hela dagen, segt och jag tror hon börjar bli lite dement faktiskt. Det är det som är lite kul. Men också sorgligt såklart ;-) hehe

Imorse var jag hos psykologen, det gick helt okej faktiskt. Ska dit nästa vecka också, sen ska dom utvärdera om psykoterapi är rätt behandlingsform för just mig.  Själv funderar jag starkt på elchockar, det har ju gjort underverk för många. Ljusterapi är också en bra ide såhär på vintern. Men vi väntar å ser vad dom säger nästa vecka. Är glad att dom tar mitt mående på allvar nu, för jag pallar snart inte att må dåligt mera.

Nu har jag första pausen på jobbet, skönt.. Helt slut i benen, dricker lite kaffe och ska äntligen snart gå ut och ta några bloss... Sen fortsätta jobba....

Förövrigt mår jag konstigt, varken det ena eller det andra. Bara irriterad i kroppen på något sätt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback