Psykologen imorgon...

Jaha, nu är det sena kvällen igen.. Den är inte det mista rolig, i alla fall inte om man heter Lizette. Emil och hans pappa sitter och kollar på fotbollen, jag kollade på bonde söker fru istället. Orka inte kolla på fotbollen å inte orkade jag dricka några öl heller.

Just nu känns ingenting bra, ska i alla fall träffa min psykolog för första gången imorgon bitti. Jag hoppas att hon kan hjälpa mig med mina problem, för just nu är det kaos emellanåt. Jag har ångest för allt, det kan vara bara genom att välja vilken dricka ja ska välja, vilken mat vi ska äta, vilka kläder jag ska ha på mig och över huvudtaget VAD jag ska hitta på under dagarna. Nese tycker att det låter som panikångest, hon har säkert rätt... Just nu är det bara kaos, ska nog ta en sömntablett så jag får sova inatt.

Sådär, nu har jag tagit en. Ska sova efter jag skrivit av mig lite. Vad jag nu ska skriva.....

.......... Kan tyckas att jag bara är knäpp, jag vet inte.. Jag vet inte vad jag känner om någonting!!! Fruktansvärt tankspridd och orolig i hela kroppen.

Mamma och pappa ska antagligen köpa ett årskort på sportlife till mig. Så att jag kan aktivera mig lite på egen hand och på så sätt tror dom att jag kanske kan börja må lite bättre igen, för pappa gjorde tydligen det när han mådde dåligt. Dom är för underbara när dom väl sätter den sidan till. Fast jag tycker det är alldeles för mkt att ge bort, jag menar det kostar typ 4000 :- Men dom är snälla dom.

Får hoppas det går bra hos psykologen imån, så att jag orkar med dagen efter det. För ibland blir jag så ledsen när jag varit och pratat.

Nu slutade matchen......

Jag och Emil bor fortfarande ihop, men inget mer än det. Jag hoppas ju att jag kan få tillbaka känslorna för vi passar så bra ihop och vi har verkligen kul. Men man kan inte tvinga fram något som inte finns...

GoNatt!!!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas allting löser sig för dig, hör av dig om det blir nått träningskort å du behöver nån att gymma med =) Kram Sanna

Postat av: Emme

Lycka till hos psykologen.. träning är bra ;)

2007-11-22 @ 15:07:39
Postat av: Em

Btw så tyckerj ag du kan ta hälso istället så jag hart ngn o träna med.. haha

2007-11-22 @ 17:31:36
Postat av: Låtta

Kul att få träffa dig liten stund idag... Tycker lite synd om dig som varit med mormor hela dagen. hoppas vi kan ses en stund imån iaf... Lova ya!

2007-11-22 @ 18:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback