rättegång snart, överlever jag verkligen den?

Igår mådde jag totalt skit, ångest fram och tilbaka hela dagen.. Ville  bara kräkas åt det. Ville inte ens leva, men vi åkte och firade pappa hemma hos Ulle då var det lite bättre, men när vi åkte kom ångesten som faan igen. Kändes som om hela jag höll på att slitas ut ur min egen kropp. Såhär kan man inte leva, det kommer inte ofta men när det väl kommer så är det värre än någonsin.
Jag tänker nog på rättegången som är på onsdag, jag vill verkligen inte. Känns som om jag har lust att bara dra härifrån och skita i allt. JAG VILL INTE VITTNA MOT MIN PAPPA.... jag minns ändå INGENTING.. Just nu hatar jag både mamma och pappa, allt är deras fel. Eller kanske mitt eget. jag trior inte jag kommer orka med onsdagen. Jag blir nog helt förstörd, för det påstods kommit fram andra grejer.... Är det så att det är något annat som tas upp och det blir ännu jobbigare så tänker jag ALDRIG mera att prata med varken mamma eller pappa. DÅ är dom döda för mig, dom har fått mig att lida tillräckligt...

Sitter på jobbet nu, har inte stämplat in utan käkar frukost och sitter lite vid datan bara. Har varit hos läkaren på noltorp och orkade inte åka hem emellanåt. Tror det blir mkt på jobbet idag. Känns så, hundra lappar med grejer som ska fixas. Men det blir nog bra det.

Fortfarande inget internet hemma!!!!!! FITT TELIA!!!!!!

Tack Nese för att jag fick prata ut med dej igår, det behövdes verkligen. TAck för att du finns. Dig kan man alltid lita på att du finns där för mig. Du är helt fantastisk.

OCh tack Emme, för en trevlig fredag trotts allt. Förlåt! Älskar dej!!!!

Kommentarer
Postat av: Emme

Du har bett om ursäkt o de e lugnt..Älskar dig med

2007-11-12 @ 17:52:16
Postat av: Låtta

Finns för dig om du vill prata!!

2007-11-12 @ 20:10:52
Postat av: Helene

Du kommer väl ihåg vad vi pratade om på gästabudet?? Bara att höra av dig, det vet du =)

2007-11-14 @ 16:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback