-Bebis sugen-

Nu slutar jag snart :-) Gött!!!

Var hemma hos Charlotte förut, man blir så sugen på att skaffa syskon till Mario när man ser deras söta lilla Elia, bajsmannen kallar jag och Mario honom ;-) haha.. Han är verkligen bedårande den lilla killen. OCh Mario var FAKTISKT snäll mot honom, han brukar ju slåss men han tog honom ödmjukt i händerna, han förstod nog att han var liten..

Sen var vi och vägde och mätte Mario, han hade bara gått upp 100g vilket dom inte alls var nöjda med så ner med mer kolhydrater till vårt lilla charmtroll. Hur nu det ska gå för jag tycker att han äter precis hela tiden. Men 1msk flytande margarin i varje måltid sa dom.. Jaja, får väl göra så då..

Imån ska jag till stan med Nese och fika vid ca 17-tiden, det ska bli mysigt. Charlotte, Daniel och Elia ska komma upp till oss innan. Kul!!! Jobba en stund på morgonen med och dom ska vara barnvakter då, mkt snällt. Tack!

Emme har man inte hört nått av på länge :-( Hoppas vi ses snart....

Annars känner jag mig väldigt tillfreds idag.....

Älskar min lilla familj mest av allt, ni gör världen så hel!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback