Då jobbar man igen..

Sitter här och tar det lite lungt en stund, har faktiskt varit mkt kunder inne redan. Ganska skönt att ha nått att göra. Var inne en kund alldeles nyss som var helt sönderslagen i hela ansiktet. Jag höll på att börja lipa, vafan ska folk slåss så jävla mkt för. Det såg verkligen hemskt ut. Jag blir faaan förbannad på sånt folk. Och han skämdes så över hur han såg ut, titta bara ner i backen hela tiden, och jag upptäckte hur jag genast började prata "snällare" mot honom. Tyckte iaf väldigt synd om honom..

Slutar klockan 18, då ska jag och Nese iväg till stan och fika. Det är ju öppet på kvällarna nu så :-) Ska bli trevligt faktiskt.

Emils pappa tapetserade klart vårat sovrum igår, det blev verkligen skitsnyggt. Fondväggen är riktigt jävla snygg. Men dom andra väggarna blev lite väl vita, trodde vi valde en lite mörkare färg men den var vit. Men det blev bra ändå så.

Nu orkar jag inte skriva mer. Tjoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback