Mario fick en kusin igår | Nu har vi äntligen flyttat

Ja, igår fick Mario en liten kusin. Charlotte och Daniel fick en liten pojk på 3150g & 50cm (om jag minns rätt). Såg ett kort på honom lite snabbt innan mobilen min dog. Han var jätte, jätte fin. Jag tycker han mest såg ut att likna Charlotte faktiskt. Det ska bli så kul när man fåt träffa dom, är så nyfiken på hur allt gick i minsta detalj också.

Saknar att prata med Charlotte faktiskt, det ser hemskt ut på videomix när inte Charlotte är här och håller ordning. Dom nyanställda är tykna, den ena i alla fall. Och massor är ändrat, nej.. Videomix är ingenting utan min Charlotte inte. Tur att jag kommer bort och plockar ordning lite i alla fall..

Saknar dig Charlotte!!!! Känns liksom konstigt att inte prata  med dig i telefon minst 1 timma om dagen liksom. Det brukar vi ju typ, hehe. Är sååå glad att allt gick bra och att du äntligen får hålla din underbara son i din famn. Nu är du nog lyckligast på jorden, det är jag helt säker på. Älskar dig syrran och även om jag inte träffat din lilla knodd så älskar jag honom lika mycket....

Nu har vi i alla fall flyttat. lägenheten är jätte fin. Vi har tapetserat Marios rum och gjort iordning deet, det blev verkligen super fint. Vi är jätte nöjda och Mario älskar sitt nya rum, sitt egna rum. Stackarn är fortfarande sjuk bara,, ska ringa BVC imån så får dom kolla upp honom. För nu har han varit sjuk i 1 vecka till och från...

Emils pappa skulle tapetserat vårat sovrum idag men det blir inte så för han hade massor att göra på jobbet och pappa kunde inte heller idag. Så vi får vänta till imån, segt bara eftersom vi inte kan komma iordning förän det är klart. Men men så e de med det.

Jag har satt på lite kaffe nu så ska väl dricka det och ta mig en cigg och sen fortsätta jobba på. Skriver väl på torsdag igen då jobbar jag nämligen. Har ju inget internet hemma, har inte beställt det ännu--- Tjoooooo

Kommentarer
Postat av: sanna

Tror visst att du glömde stänga ner detta fönstret när du stängde i går...kunde liksom inte låta bli å läsa när jag fick se att Charlotte fått en pojk! Fy vad kul!!!
:)
Jasså du tycker inte att vi håller i ordning?! hehe ;)
Jag som städar å plockar putsar å fejar å grejar..
Närå oroa dej inte, jag tar inte åt mig av ovanstående kritik..
Kram från Sanna -en förhoppningsvis icke-tyken nyanställd på videomix

2007-10-03 @ 10:39:00
Postat av: Låtta

hahahaaa... Ibland tänker inte du, tur att det va Sanna som jobbade ;-)
Jaaa, nu är jag såååååå lycklig... Min lilla grabb är äntligen här, nu ligger han här bredvid mig å splattrar, mmmmm så mysigt!!
Saknade att prata med dig under dessa dagar oxå ska du veta... Kul att du kom förbi en snabbis förut, himla kul å få se dig idag :-) Å tack för maten å de mycket fina kläderna å nallen han fich vid tidigare tillfälle... Älskar dig!! hörs senare... Puss

2007-10-03 @ 18:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback