PINSAMT

Jag är nog den korkaste människa som finns.  Glömde stänga ner detta fönstret innan jag gick hem i tisdags, haha.. Tur att det var Sanna som jobbade och att hon förstod att det inte var riktat mot henne. Bara denna jävla Jenny jag inte tål, jag blir förbannad bara jag tänker på henne. Grisunge helt enkelt.

Nu kom det in en som pratade norska å tror ni inte jag svara på norsksvenska, PINSAMT. HAn måste ju trott att jag är helstörd. Sant iofs... Men men, det är ju bara så jag e.

Fick se Charlotte lille kille en snabbis igår, Emil var snäll å kom hem en timma på lunch och då passade jag på att cykla som en stolle till Charlotte för att kolla på den lille och ge Charlotte en bamsegrattiskram. Sen var det uppför dom där förbannade backarna som håller på att ta kål på mig. Fan om jag inte går ner i vikt av backjävlarna.

Nej, nu ska jag försöka ge mig på att beställa lite Cola mm. Hoppas det blir bra. Kanske skriver mer sen om det är lungt.

Tjooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback