Så blir min helg.

Äntligen slutar jag snart, detta har vart världens segaste dag på jobbet. Nästan ingenting att göra och allt ska sparas till praktikanten imorgon så jag har bara tagit det lungt. Men så är det ju ibland...

Min mobil har pajjat totalt, antagligen för att Mario leker helgalet med den och kastar den hejvilt som om det vore en leksak. Men men, så imorgon (om barnbidraget kommer) ska vi köpa en ny mobil. Har redan tittat ut en så det är bara att gå dit och handla :-)
´Ska kolla på tapeter till hallen och köket imorgon efter Emil slutat jobbet också. Och köksluckorna har dom hämtat så att dom ska fixa till dom. Det kommer att bli himla fint när allt är klart. Det är jag säker på..

På lördag ska jag jobba och på söndag blir det borås simhall. Så så ser min helg ut. Och nästa vecka jobbar jag bara torsdagkväll :-) Faan vad skönt.... Saknar att vara hemma mkt faktiskt, men man måste ju ha pengar så då måste man ju jobba, eller jag kan ju ta ut mammadagar men det är segt också. Man behöver det sociala man får på jobbet.... faktiskt...

Nej nu ska jag förbereda butiken för stängning.... Tjooooo!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback