Tisdag 16/10 2007

Jobbar nu, som vanligt när jag skriver. Vi har ju inget internet hemma så jag passar ju såklart på att kika runt på nätet lite... :-)

Idag har Emme varit hemma hos oss en stund, vilket var tur för Mario blev lite snällare då. Han fick några pussar av Tilda också, på munnen och han blev överlycklig. Tänk vad lite hunddräggel kan göra ;-) Jag & Emme spelade lite spel å fikade. Var en trevlig dag :-) Men sååå tråkigt att jobba, hade hellre suttit hemma och gosat med min lilla familj. Ni är bäst!

På söndag ska vi åka och bada i borås simhall, Mario älskar ju att bada så det ska bli jätte kul. Tror vi håller oss till bubbelpoolen mestadels. Men det ska bli så mysigt att åka, min underbara lilla familj. :-)

Hatar att jobba kvällar för direkt när man kommer hem blir det att hoppa i säng. OCh man hinner inte umgås något alls med Emil, det är faktiskt jätte tråkigt. MEn imån börjar han inte förän kl 11 så ikväll kanske vi kan sitta uppe en liten stund. Vi får väl se.

Nu ska jag börja plocka undan och förbereda butiken för stängning... Äntligen, långsammaste kvällen på väldigt länge.. GoNatt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback