deprimerande jävla söndag

Idag mår jag inte alls bra, känner mig jätte deppig och har inte den minsta aning om varför. Kanske för att flytten körde ihop sig lite. Jag var helt säker på att det stod i slutet av september men jag hade visst fel och hon som ska flytta till denna lägenheten flyttar hit på fredag och vi får inte lägenheten förens på måndagen, men har vi tur kan vi få tillgång till den på söndagen i alla fall. Så det känns ju lite jobbigt att man inte har nånstanns att bo ett par dagar och alla våra saker, ska dom stå i lastbilen då eller? i flera dagar?  Ehh, det löser väl sig men sånt oroar, i alla fall när man har barn.

Vi har i alla fall packat klart allting typ. Förutom allt som vi andvänder dagligen då..

Varför känner jag mig så himla deppig? Faan vad jobbigt det är, jag har lite svårt att acceptera att må dåligt. Är så himla rädd att hamna djupt nere i något så fort allt känns kasst. Orkar liksom inte må dåligt längre.. Jag ska väl trycka i mig några stesolid och hoppas det värsta försvinner.

Jobbar ikväll 18-22, imån jobbar jag med en stund. Ska prova att beställa själv, hoppas jag fattar hur man gör nu då. Sen e jag ledig tills torsdag och sen jobbar jag tors,fred,lörd och söndag. Känns lite konstigt att jobba så mkt när man inte gjort det på så länge. Man blir så otroligt trött..

Men men, hejdå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback