Fredag kväll, en hemmakväll framför tvn.

Nu har vi precis kollat på den nya Beck, den var helt okej. Som alla andra Beck-filmer liksom. Men nu sitter Emil och "Lyx-skiter" så jag får roa mig framför datan lite, inte det minsta kul. Men sen ska vi kolla på "Nina Frisk" Låtta sa den var dålig men hon tyckte ju å andra sidan att "hata gbg" var bra så man vet ju inte. Hon är ju tjock!!!! Det säger ju allt.

Idag har jag jobbat 14-17 skulle jag jobbat men Hannah kom inte förens kl 17.30 typ. Hon trodde hon började kl 18. Fasen så sne jag blev, var ju as hungrig ock eftersom jag inte käkat sen frukost. Menmen, jag överlevde ju..

Jobbar hela helgen, ska bli lite segt och tråkigt faktiskt eftersom jag och Emil behöver kolla på tapeter lite. Och det var grymt längesen jag, Emil och Mario var tillsammans alla tre flera timmar i flera dagar. Men jag måste ju jobba för att vi ska kunna spara dagar..

Annars mår jag helt okej idag faktiskt. Nese och Zenajda har varit här på lite fika en stund innan jobbet sen kom mor min hit också.

Mario väger 8.4 kg och är 71.5 cm lång. STORA killen, och hela 9 månader. En underbar ålder...

Nej nu ska jag ta mig några bloss och sen kolla på filmen, tror Emil har skitit färdigt nu faktiskt.

Gonatt sen..

Kommentarer
Postat av: Låtta

Det förvånade mig inte alls at Hannah kom sent, ibland undrar man hur svårt det är att hålla koll på schemat! Förstår att du blev sur!! Hörs sedan... Puss

2007-09-15 @ 10:11:29
Postat av: Emme

De va Toms "källa" som hade sagt jag gått o blivit Svensson.. men fan heller

2007-09-15 @ 11:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback