Fullt upp

När Emil läst dagens tidigare inlägg i min blogg, kommenterade han följande (i telefonen då); "Låter som du har fått en uppenbarelse" Jag är nog totalt blåst i huvudet för jag förstår inte vad han menar med det. Alltså jag vet ju vad en uppenbarelse är, tror jag i alla fall. Eller jag tror inte att jag riktigt vet vad det är för jag tror att det förknippas med gud. Emil får nog förklara för mig sen när han slutat jobbet. Jag är inte så allmänbildad men jag kan andra saker. Ehh, jag är ju blond ;-) haha

Varit hos mormor idag, sen promenad med Nese. Då stötte vi på Sarah och bestämde att vi tre skulle fika imorgon. Det kan ju bli trevligt. Sen åkte jag med Nese till vetrinären med Frankenstein (hennes katt) han hade skabb, fick se i hans öron också. Där kröp små varelser, äckligt som tusan. Men nu fick han medicin så han blir nog snart bra igen..

Är så jävla trött på mitt illamående. Jag tror att jag får det i samband med mensen, det har varit så nu i alla fall. Nästa månad måste jag se om det är i samband med mensen jag mår illa igen. Det känns liksom typ som gravidillamående, så jävla vidrigt. Men jag vet att jag ej e på smällen i alla fall eftersom jag har en spiral i fittan.. Men måste erkänna att jag längtar väldigt mycket efter en liten till, en lillasyster eller lillebror till Mario.

Emil jobbar över idag, han har jobbat 13 timmar snart så jag skulle tro att han snart kommer hem. Jag ska väl lägga mig framför tvn nu och bara slappa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback