Gjort maränger

Idag har vi bakat maränger, Charlotte ville det så då gjorde vi det. Sen gjorde vi egen chokladsås och köpte glass. Det var mycket gott. :-)

Mario har knappt sovit inatt, vet inte riktigt vad det var med honom. Han var bara ledsen hela tiden. Men vid typ 06 eller nått så somnade han och vaknade vid 08. Sen var han vaken och LEDSEN och gnällig till kl 12 då han äntligen somnade.. Sen dess har han väl varit helt okej att ha att göra med. Men jag är så jävlar trött.

I lördags när vi rensade här hemma hittade jag min diktbok :-) Jag trodde den var borta och hade anklagat mamma för att ha tagit den, haha.. Men den låg i en gammal väska. Tänkte jag skulle skriva nån dikt då och då i bloggen sen när jag orkar. Tråkigt att jag inte kan skriva längre. Kommer liksom inte åt mina känslor på det sättet längre, men hon på övm sa att har man en gång kunnat så kan man det igen. Hon trodde det skulle komma tillbaka efter jag vart hos en psykolog.. Vi får se.. Nu ska vi vila en stund.. Hejdå

Kommentarer
Postat av: Låtta

Hej hej, Tack för en mycket trevlig dag!!
Å tack för att du erbjöd dig att sova över hos mig nu när jag ska nana själv, du är alltför söt du... men jag ringer om det är ngt, men det händer nog inte ngt... :-) Älskar dig!! Puss

2007-09-18 @ 19:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback