Jag suger på att ta hand om pengar, så sant så.

Jadu, Låtta. Jag kan verkligen behöva lite ekonomirådgivning. Funderar starkt på att slopa allt vad bankomatkort heter, så får Emil ge mig pengar i handen. Och mer än det får jag inte slösa. För nått måste ju faktiskt hända, det måste bli en förändring annars kommer vi att gå i  personlig konkurs pga mitt shoppingmissbruk OCH godismissbruk. Jag är en dålig människa helt enkelt...

Idag har jag & Mario passat Tilda, vi var ute och gick i 2 timmar i regnet. Tilda var pisseblöt och sur för att vi var ute så länge. Den lilla lathunden, sen var vi hos mormor & morfar och käkade mat. Låtta var också där :-) När Tilda väl blivit torr var det dags att gå hemåt, när vi kom hem deckade hon i soffan. Jag och Mario packade lite sen deckade vi båda två i sängen och sov till Emil kom hem kl 16,30 å då snabbade jag mig iväg till jobbet. Är DÖtrött nu, känner mig lite, men bara lite småsjuk. Inatt var jag faktiskt rätt så dålig. Hoppas jag inte blir sjuk nu bara.

WOOHOO, vi flyttar på lördag :-)

Står i tidningen att det är billigt att shoppa från USA nu, dollarn är låg. Kanske ska kika in på några sidor :-)

Pussheeeej

Kommentarer
Postat av: Emme

Tack för hjälpen gumman

2007-09-26 @ 08:26:57
Postat av: Låtta

Ingen dålig människa älskling!! Absolut inte!! Bara väldigt "slösig" Men vet du, Älskar dig ändå!! Puss

2007-09-26 @ 10:44:45
Postat av: Emil Lindberg

Märks att du är shoppingberoende om du först pratar om hur mycket du shoppar, och sen, för att citera:
"Står i tidningen att det är billigt att shoppa från USA nu, dollarn är låg. Kanske ska kika in på några sidor :-)" :P
För övrigt, varför har du mitt kontantkort om du är shoppingberoende :P Livsfarligt! :P

2007-09-26 @ 13:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback