Jävla jävlar...

I lördags var jag nere på stan med Emme och Mia, det var helt okej. Jag blev väldigt full bara men inte alls lika dragen som Emmelie i alla fall. haha...

Igår sov jag HELA dagen, gick upp 16.30 för att gå på klädparty å sen somnade jag igen redan innan kl 22. Men att jag var så trött var inte bakfyllan utan att jag tog en tavegyl mot min förbannade klåda i huvudet och nacken och jag tålde nog inte den tabletten utan blev bara vansinnigt pömsig..

Idag har jag jätte ångest, lite jobbigt med Emil faktiskt. Hoppas att det löser sig snart. Känns som vi aldrig hinner snacka med varandra eftersom vi bara går om varandra hela tiden osv. Men, det är väl inte det största problemet på jorden, det finns jobbigare saker.

Mario vakna typ vid 06 å käka  välling, sen kanske han somna om max 40 minuter å sen bara han gnällde hela tiden så jag fick ju gå upp så jag är grymt trött nu. Väntar på att han ska bli trött så att vi kan somna om igen...

Ska jobba ikväll, blir nog bra. Men nu vill jag bara soooova. Helst hela dagen igen.. Ska ringa läkaren nu också, så dom hjälper mig med klådan...

Tjoooheeeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback