Man kan väl ändå inte rå för att man är som man är, eller?

Det blev fotboll och öl igårkväll, eller nja det var meningen att det skulle bli fotboll men slutade med att jag fick skäll för att jag pratade för mycket. *suck* Och drack alldeles för många öl. Aldrig gör man någonting bra, och jag sa visst massa dumma saker eller fel saker framför Emils mor och far. Men vafan, jag är ju grov i munnen och tänkte inte på att dom var där liksom. Va det såå himla farligt?!?! Jag är väl jag eller? Dom som inte gillar mig och min stil behöver ju inte det heller sååå.. Take me or leave me - eller vafan man brukar säga...

Lost in head - totalt bortblåst. SÖMNIG oohhhja.. Scrubs är världens bästa serie, kan man ha roligare?! Mjoo kanske. eller inte. apropå ingenting eller vad?

JObbar just nu men finns inget att göra, har praktikanter i veckan så då ska man ju spara allt till dom liksom. Seegt som fean... Värsta nördarna inne nu, eller vad vet jag om det. Fördomar?, Lizette? Inte bra, dom är säkert skit coola, eller vad spelar det för roll? Nej, för mkt tankar - varför ens bry sig om vad dom är för några? Gå inte så djupt nu du, varför ens bry sig.. Ehh, sjukhuvve...

Köpte bilbarnstol till Mario igår, fick låna pengar av Charlotte. Tack min favorit syster :-) DU ÄR BÄST!!!!

Känner mig lite konstig, har gjort det ett par dagar. Som om någon lägger nått i det jag dricker,, eller också har jag blivit paranoid eller nått.

Saknar lilla Emme som är i småland och rider på hästar och andra grejer. Går på blinddates å jag vet inte allt. Hon mår bra i alla fall och då blir man ju glad själv också.

Sålde mitt gamla biosystem till mamma för 1250 :- Sen fick vi förlovningspresent av henne också 750 :- så nu har vi 4000 :- sparade pengar till en soffa. Har ju hittat en soffa för 18.500 :- Men vi får se om vi köper den, det är ju mycket pengar liksom. Om man ändå kunde vinna lite pengar, det skulle ju inte vara fel..

Nej, nu ska jag väl göra nått annat. Har inget mer att skriva. Händer inte allt för mkt liksom. Förutom att Mario säger DÄR hela tiden, eller han viskar där hela tiden. Sen har han sagt titta också. Å hasar sig fram då han orkar. haha

I veckan får vi se vad som händer

Kommentarer
Postat av: Emil Lindberg

Mycket klagande över mig här... Men det är väl jämförbart med att jag inte sitter och pratar igenom ett halvt avsnitt av någon serie du följer.

2007-09-10 @ 06:59:24
Postat av: Låtta

Älskar dig för att du är du!!
Åååå, du va inte alls jobbig, men väldigt pratglad :-D Men ibland behöver man prata, eller hur ;-) Hörs sedan!!

2007-09-10 @ 10:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback