Mario har feber och är förskyld

Blev inte mycket sömn inatt, Mario gnällde hela natten också så Emil har typ bara sovit 2 timmar. Jag somna men vakna emellanåt, men jag kunde ju inte ta Mario eftersom jag tagit en sömntablett så jag deckade av varje gång jag vaknade till. Men nu på morgonen så hade han feber mitt lilla hjärta 38,5, hoppas han blir bättre snart. Ska jobba ikväll men vill absolut inte åka ifrån Mario när han mår dåligt men jag har inget val eftersom INGEN kan ställa upp och jobba istället för mig ikväll. Har inte fått svar från Lisa än för hon svara inte när jag ringde så jag skickade sms, men om jag känner henne rätt så säger hon ändå nej så jag får nog lämna Mario ändå.. Ååå det skär verkligen i mig, vill vara hos honom när han mår dåligt ju. Han behöver mig också ju...

Annars är det inget vidare idag heller. Känner mig kass på alla sätt å vis. HÅller på å packar lite nu när Mario sover och tvättar. Men ska nog vila en stund nu i alla fall så jag orkar med kvällen...


Kommentarer
Postat av: Låtta

Jag ville faktiskt ställa upp å jobba åt dig, iaf några timmar :-) Men det va någon som vägrade, hmmm!! Men jag kom å umgicks med dig ett tag iaf så du fick lite annat att tänka på... Love ya!! Puss

2007-09-28 @ 09:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback