Mario säger "Dä" och kryper

Mario kröp lite första gången igår :-) Bara några steg, han är såååå duktig. Sen sa han också "dä" och peka på lampan idag.. Han älskar lampor och kollar efter lampor överallt. haha... Han är så duktig, ååhhh vad stolt jag blir över honom :-) Idag har inte krypit riktigt utan bara hasat sig fram på rumpan. Men lika duktig för det tycker jag. JAG ÄLSKAR MIN MARIO SÅÅÅ JÄVLA MYCKET!!!!

Sitter på jobbet nu, tror att jag har feber faktiskt. Har vart snuvig i typ 2 dagar och nu känner jag mig super fet i huvudet, sådär som man gör när man har feber ni vet. Och jag är supertrött, känns som jag knappt kommer orka jobba 1 timma till. Men det måste jag ju.. Bajs.. Nu har jag klagat ett tag, haha.. Och mens har jag också.. Fuck life today liksom...! Huvudvärk ock :-(

Nääh. Nu ska jag ta mig ett bloss å sen gå ut med alla filmer... Tjoooheeeej!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback