Nu har vi valt tapeter

Imorse var jag, Emil och Mario och valde tapeter och färg till våra sovrum. Tror det kommer att bli bra. Blir rätt så ljusa färger eftersom man blir så deppig av mörkt. Ska bli kul att flytta med alla nya saker vi har köpt :-)

Snart kommer Charlotte hit, vi ska baka bullar och snickerskakor till henne som hon ska ha i frysen då hon får besök sen när bebisen kommit. Bara 1 månad kvar tills hon ska ha ju, tiden går så jävla fort. Ska bli kul att se om dom får en tjej eller kille och hur h*n kommer att se ut.. Spännande.

Sen ska jag träffa Malin och Oliwer vid 17-tiden om vi hinner bli färdiga med bakandet tills dess vill säga. Ringer Malin sen i alla fall.

Mario springer snällt omkring i sin gåstol och pillar på ALLT, precis ALLT verkligen. Klåfingerapan Mario! Älsklingen, favoriten, gosegrisen, mammas lille prins!

Annars mår jag ganska så okej idag faktiskt. Lite trött bara eftersom Mario envisas med att stiga upp vid närmare 6 än 8. Då blir man riktigt seg. Tvättar nu med, massa tvätt verkligen. Emil jobbar kväll idag å jag ska kolla på Top Model, tycker det är as bra verkligen.. Emil hatar det. hehe.

Neeh, nu ska jag dra mnig..

Kommentarer
Postat av: Emme

Saknar dig gumman.

2007-09-06 @ 09:07:29
Postat av: Låtta

Tack för all hjälp med bakandet, du är världens snällaste! Sorry att jag inte lyssnade på digriktigt när du sa till mig att ta mer smör å pärlsocker ;-)
Ååå tack för idag, mycket trevligt!! Tack för boken!! Älskar dig!!

2007-09-06 @ 17:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback