Ny soffa och soffbord :-)

Om 2 veckor flyttar vi äntligen, så nu är det dags att börja packa på riktigt. Och kolla på tapeter ännu en gång eftersom jag blev lite osäker på om jag verkligen ville ha dom färgerna i sovrummet och Marios ena tapet kanske skulle vara vit vilket jag inte gillar riktigt eftersom Mario har vita ramar till alla sina tavlor, då stämmer det ju inte riktigt. Så vi får kolla på tapeter igen, när vi nu ska hinna det eftersom jag jobbar tors-sön och sen jobbar Emil och vi kommer gå om varandra hela nästa vecka också. Men men, så blir det när man måste spara ihop pengar.

Igår var vi på auktionen Emil och jag, vi köpte en svart skinngrupp och ett bord till det. Så när vi kom hem blev vi 15 000 :- fattigare. Men det var det helt klart värt för jag tycker soffan var grymt snygg.

Jag och Mario var i simhallen igår också, han älskade verkligen att bada. Skrattade massor och plaskade i vattnet som en galning. OCh sen låg han på rygg och njöt av det varma vattnet och kollade på alla lampor i taket ;-) hehe.

Idag ska Daniel och jag ta hem soffan och bordet. Charlotte får ju passa Mario eftersom hon inte kan bära med sin BAUTA mage. Så idag får jag träffa Charlotte igen :-)

Nej, nu ska Mario och jag käka lite frukost och sen hoppa in i duschen. Tjoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback