På jobbet

Japp, nu sitter jag på jobbet och degar. Finns inte så mycket att göra just nu.. Orkar inte heller för den delen, man är ju lite slö ibland.

Idag har jag verkligen varit duktig (för att säga det själv). Jag har puttsat alla fönstrena hemma och städat på balkongen, den var smutsig like hell verkligen. Men nu är den ren och fin, så nu slipper vi städa den mera innan flytten nästa helg, förhoppningsvis får vi lägenheten på söndag. Om inte bitchen som bor där nu säger nått annat, kan man bli sepigare än henne eller? Hon ska bara flytta till sina föräldrar men kan ändå inte flytta tidigare fast vi sagt att vi inte har någonstanns att bo under helgen. Jävla fitta verkligen, hon kan ju lika bra flytta på fredag och städa lördag förmiddag liksom. Sepe kvinna alltså..!

Emil har fortfarande ont i ryggen, stackars liten kille..

Dennis kommer hem imorgon och stannar till lördag bara, får väl se om han hinner säga hej denna gången han är hemma. Ett hej tycker jag ändå att man borde vara värd. Eller hur?

Nej, nu ska jag väl börja plocka undan ciggen mm, så att det är klart. Mår förövrigt lite dåligt idag, irriterad och så. Vet inte vad problemet är men.. Det är jju mig vi talar om..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback