På något knas sätt

Idag vaknade vi typ strax innan åtta, jag bakade bröd det första jag gjorde sen åt jag och Mario frukost och sen blev det dusch. Kl 10 hämtade Charlotte oss utanför sparköp för att åka till mamma och hjälpa henne i sin lägenhet, jag tyckte faktiskt att lägenheten var fin. Litet kök men hon klarar sig nog på det. Så vi kom hem vid 16.30 ungefär. Var på vct vid 13 också och kolla min jävla klåda i huvudet. Inga löss, inga mjäll och inte torr. Bara irriterad hud, så fick recept på nått jag ska ha på natten i huvvet och sova med och om det inte hjälper inom 1 vecka ska jag höra av mig dit igen Fick även en tablett jag kan ta mot klådan. Hoppas det går över snart för jag blir galen på detta.. Meeen, meeen...

Mario är snorig och gnällig men ingen feber. Han sover redan och förhoppningsvis sover han hela natten nu. Han har ätit dåligt hela dagen förutom nu så åt han upp all sin gröt, han älskar verkligen gröt.

Ikväll blir det att kolla på Idol :-) Kan bli helkul ju.. haha.. Å jag har gått upp i vikt, fuck liksom.. Men jag tror nog att jag går ner dom sen när jag orkar ta tag i det. Just nu tänker jag bara på CHIPS, det är sant.. å det är gott..

Vet inte riktigt hur jag mår idag, inte bra i alla fall. Känner mig konstig på något knas sätt..Ångest som sitter långt inne men ändå inte allt så långt borta. Det går bara inte att beskriva.. Orkar inte gräva i det heller...  Neeeh, nu får jag dra mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback