uttråkad on da work

Sitter och jobbar just nu, känns som om jag inte gör annat nästan och ändå jobbar jag inte mycket alls om man jämför med folk som jobbar heltid.

Barnbidraget tog slut med en gång när vi fick det i torsdags, det är så himla typiskt mig och Emil. Vi var och beställde tapeter till Marios rum i fredags. Det blir rätt dyrt, det blir ungefär 2000 kr. Men det är han ju värd våran lille underbara kille. Tror det kommer bli jätte fint när det är färdigt i alla fall.

Om bara 1 vecka så flyttar vi, faan vad roligt det ska bli särskilt nu när vi har köpt så mkt nya saker. Ikväll när jag slutat ska jag hem och packa ner lite saker. Dom kökssakerna jag inte använder, för vet inte annars när vi ska hinna eftersom jag jobbar både tis+tors kväll och vi måste vara ute ur lägenheten på fredageftermiddag. Varför skulle jag vara så snäll mot henne och säga att hon kunde flytta in redan på fredagen, varför?!?!

Var hos Emme i fredags. Varför ska jag alltid dricka för mycket? Det finns ju nått som heter måttligt men jag tror inte jag fattar vad som menas med det. Jag blir ALLTID alldeles för full. Jag får öva på att dricka LAGOM..

Käkar lite godis nu, har inte med mig någon mat för vi hade ingen hemma och vi har inga pengar till att köpa. Hade bara 30 :- och dom köper Emil mat till Mario för, han är faktiskt viktigast. Så jag får leva på smågodiset idag. haha. Får koka makaroner när jag kommer hem helt enkelt. Får ju i alla fall lön  på tisdag så.

Igår var jag grymt bakfull, det gick ändå bra att jobba även om det kändes som jag jobbat i 26 timmar fast det bara var typ 7. När jag kom hem och Emil gått till sina kompisar så spydde jag, bakfyllan bara small på. Men Mario var snäll och jag fick vila lite och då försvann allt. Knaskalas.

Idag jobbar jag till kl 18, det är segt. Tur att internet finns här ändå. synd bara inte man kan gå in på msn. Nej nu ska jag väl sysselsätta mig med nått. koka kaffe i alla fall.. Hoppas tiden går snabbt idag...

Drömde förövrigt att jag fick barn inatt, en lite flicka. Det kanske e dags för dig att föda, Låtta! Jag brukar ha lite rätt i många av mina drömmar. Fast  nu var det jag som fick men lite fel har man ju alltid. Så du föder nog en lite tös :-)

Hejåhå!

Kommentarer
Postat av: Låtta

Säger du det?! Hoppas du har rätt, att jag föder snart... :-) This is killing me!!
Ska vi ta en lektion i ekonomi nåndag i veckan, heeheee... Älskar dig!! Puss

2007-09-24 @ 09:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback