Vändpunkten i mitt liv

Egentligen, vad är det här? Vad är livet? Förr var det vekligen kaos varenda jävla dag, livet var ett rent helvete. Självmordstankar och handlingar i flera år, sönderskurna armar, ständig känsla av tomhet och hat. Långa svåra nätter med ångest och gråt. Droger för att dämpa allt det svåra. Inget liv värt att leva, men en livserfarenhet.

Men sen så kom Mario och förändrade allt, precis allt i mitt liv. Han är min stjärna, utan han hade jag inte varit någon. Han har fyllt en plats i mitt hjärta som alltid fattats. En sån liten krabat har gjort mitt liv så värdefullt och betydelsefullt. Det är så ofattbart vad han har gjort för mig i mitt liv, det går inte beskriva min kärlek till honom. Han har gjort mig hel och jag kan känna lycka tillsammans med honom, såsom lycka ska kännas. Allting är så himla äkta - Kärleken till ens barn är det finaste som finns. Jag älskar dig min son!

Än mår jag inte riktigt bra, inte på långa vägar. Fortfarande ångest och jobbiga tankar som bara maler, men Mario får mig att kämpa och aldrig mer leva som jag gjorde förut. Han stärker mig på det bästa tänkbara sättet. Han är min drog här i livet. Och alla andra som ställer upp och stöttar i allt svårt - Min familj och Emil och alla kompisar. Tack för att ni har fått mig att komma dit jag är idag. Hade aldrig kommit ända hit utan ert stöd. Och jag har accepterat att jag kanske måste äta medciner hela livet, men det är det värt. Tänk att livet kunde vara såhär tillfredsställande, det hade jag ingen aning om. Är glad att jag inte slutade med medicinen, för den får mig att slippa den västa depressionen.

Alla mina kära, jag älskar er så otroligt mycket! Tack för att ni finns och stöttar mig! Ni är värd allt gott här i livet. Kramar eran Lizette


image51



Kommentarer
Postat av: Emme

Älskar dig.. saknar dig med

2007-09-10 @ 15:40:05
Postat av: Låtta

Usch, jag ska inte läsa här på jobbet, börjar ju gråta... Är så glad att du har din guldklimp Mario :-)

2007-09-10 @ 16:05:32
Postat av: Emil Lindberg

Låtta: Så då är du svart i ansiktet nu mao? :P

2007-09-10 @ 20:27:57
Postat av: Emil Lindberg

För övrigt; ja, det är tur att du har Mario, Lizette.

2007-09-10 @ 20:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback