Absolut ingen aning

Grattis min underbara syster på din 26-årsdag! Vi älskar dej!!!!!



Då sitter man här, svullen och fet. Tänkt på det att faan vad tjock jag är, alltså innan jag blev gravid så gick jag upp en del i vikt. typ 5 kilo. Och jag hade verkligen tänkt att banta ner dom, men nu går ju inte det, CÓch jag är livrädd att jag blir fet som stryk efter denna graviditeten, jag menar jag gick upp 25 kilo med Mario. Visst jag gick ner allt tills jag började med min medicin men ändå.

Denna graviditeten ska jag TÄNKA på vad jag äter, ska försöka äta mer nyttigt för med Mario åt jag bara chips, kakor och choklad hela tiden. Nu ska jag käka mer frukt och sånt istället. OM jag klarar det, inte så lätt att motstå något man är sugen på när man e gravid. Men chipsen måste ut ur mitt liv. Nog om detta!!!

Idag är den där hemska dagen för Mario. Då snutten tvättas!!!
Det är ett rent helvete verkligen,  så han har vägrat sova nu på morgonen tills jag gav upp å gav honom sin genomblöta snutte. Då blev han lugn och har inte sagt ett knyst från balkongen, så jag ska smyga mig ut och hänga den på tork när han har somnat till.. Tänk vad medvetna dom är alltså, han får ju en annan snutte men den duger absolut inte. Så till bebisen i magen ska vi köpa 2 likadana snuttefiltar å se om det hjälper så man iaf kan tvätta dom lite oftare.


Idag händer följande;

  • Lunch, jag & Mario. (När han vaknat)
  • Ínskolning på dagis 13-15
  • Till Låtta och gratta henne.
  • Jobba ikväll
  • Lägga sig i tid!!!!

Det blir min/vår dag det! Bye, Bye!


Kommentarer
Postat av: Emme

Låter som du kommer få en bra dag =) Vi får kämpa tillsammans. Puuuusss

2008-04-14 @ 11:32:25
Postat av: Låtta

Tack tack!!

2008-04-14 @ 15:38:21
Postat av: Emil Lindberg

"Absolut ingen aning"? O_o

2008-04-15 @ 16:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback