Äpple suger...

Jag som trodde äpple skulle vara bra jag, men jag spydde upp det förbannade äpplet igår. Antagligen blev det för surt i magen eftersom jag bara ätit vattenmelon och lite chips under hela dagen. Det här illamåendet är för jävligt, jag verkligen älskar mat men det kan jag inte äta nu liksom. Ikväll ska vi iaf försöka grilla Emil och jag. Mario ska med sin farmor och farfar på kalas hos Ingrid så vi får en lugn kväll för oss själva. Ja, hela dagen för oss själva också eftersom han e på dagis till kl 15 å på kalas sen kl 17... Inte mkt vi får se av våran lille Mario idag inte.

E fyller år på måndag, han önska sig smörgåstårta. Han är för go han. Men får se vad han får för något, om han får något alls ;-)

Snart dags för ultraljud, bara 1 timma kvar. Jag e såå spänd verkligen... Nästan lite överdrivet faktiskt...

Nej, nu får det vara slut på skrivandet.......... Tjooooheeeejj!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback