Första dagen på dagis idag...

Åhh, vad jobbigt det är att hitta en tatuering som man blir 100% nöjd med. Jag vet vart jag vill ha den iaf, eller jag tror det iaf. Nästan helt säker... Men stilen är jag verkligen helt vilsen, jag vill skriva själv så kan hon ordna med det finstilta bara. Så jag ska nog ner till stan sen å köpa några bra ´pennor på bokhandeln så ska jag skissa ikväll..

Kl 11 ska jag iväg med Mario till dagis, första dagen idag. Hoppas han kommer att trivas. Men det tror jag ´faktiskt han kommer. Han är ju social och inte så värst blyg så det kommer  nog att gå bra. Nu ligger han och sover på balkongen å samlar krafter.

Ska passa Elia också, han kommer  kl 11 så Emil får ha honom medans vi e på dagiset. Sen ska vi väl ner till stan en sväng. Jag ska träffa Bullen och Benny!

Nej nu ¨måste jag sminka mig och hitta kläder att ha på! Tjooo

Kommentarer
Postat av: Emme

Håller tummarna att allt går bra på dagiset! Puss

2008-04-07 @ 10:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback