Från 75B till 80D

Ja, det är helt jävla otroligt vad dom växer! Helt jävla sjukt! På bara några dagar sa det pang åsså har man dom där förbannade obekväma tuttarna igen. Det var verkligen något jag inte saknade med att vara gravid. Både Mario och Emil är helt besatta fast på två helt olika sätt då. Mario har hittat ett par nya trummor så när han slår skriker mamma AJAJAJ! Väldigt roligt tycker Mario! Emil kan bara inte sluta titta, haha!

Nu såg jag att Emil kikar på något roligt på Tv så jag ska slå mig ner bredvid honom nu..

image61

Kommentarer
Postat av: Emil Lindberg

(. )( .)

2008-04-28 @ 05:28:12
Postat av: Låtta

Du har allt en tuttfixerad boyfriend du ;-)
Och en så söt liten pojk, We love Mario!

Å Grattis Emil!

Kram

2008-04-28 @ 08:12:31
Postat av: Emil Lindberg

Tack, tack, Charlotte. :)

Boooobis..

2008-04-28 @ 09:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback