Grattis min älskade man!!!!

Det är Emils födelsedag idag, det kan ingen missat att höra. Det är det enda han har tjatat om i över 1 vecka. haha.
Så grattis kära Emil på din stora dag!


Idag ska jag först och främst slappa lite vid datan, sen ska jag baka en kaka till Emil, hans favorit kaka. Sen plocka undan allt stök här hemma, eller iofs bara tvätten som ska in i garderoberna. Sen blir det ner på stan och köpa en present från Mario till Emil, jag har redan köpt ifrån mig. Vilket Emil inte trodde eftersom jag inte försökt ge honom det innan, jag är tydligen sån. Pyttsan heller!

Vi ska ta pass idag också, kl 14 ska jag möta Mario och Emil på stan så ska vi fixa det. Sen bär det av till turkiet ,Alanya, den 21/5-28/5!!!! Faaan vad underbart!!! Längtar som tusan, hoppas det går bra för Mario att flyga bara,


Emil har fixat en webbadress till mig, paddis.se! haha. Jag ska ha min blogg där sen när det är färdigt... Emil tyckte paddis.se var stentufft. Jag vet inte om jag håller med, jag tycker det hade varit coolare med lizette.se men det fanns inte, upptaget!!! Men men, man slipper ju iaf ha massa långa grejor, skitsamma! Tjohej

Kommentarer
Postat av: Emil Lindberg

Tack, tack. :D

2008-04-28 @ 12:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback