Hormoner till max

JObbade igårkväll, kan säga att det är grymt mkt att göra på helgerna nuförtiden.. Sen ringde det en skummis till jobbet och frågade efter Sanna, när jag sa hon var ledig frågade han efter Charlotte. Han lät som värsta pervot och sluta inte prata så jag fick typ bara slänga på i örat. haha. Hoppas det var ett sep nu så det inte var nån seriös person för jag var nog inte trevlig...

Ohh, jävlar vad mina hormoner börjat sätta igång. Jag skämtar inte, ALLT irriterar mig. Igår var det riktigt nära att jag skällde ut en kund för han var ett sånt jävla svin mot sin flickvän. Plus att han typ begärde att HON skulle betala filmen. Är man så sepe kan man väl iaf betala filmen... En sån jävel vill man bara kastrera. Men jag höll mig å sa inget, bara blängde lite på honom..
Jag är inte personen som säger ifrån till folk jag inte känner annars men när jag e gravid då kan jag minsann göra det. 

Jag har INGET tålamod överhuvudtaget och i princip allt som sägs från nån annan än mig är fel.. Varför liksom?! Kan det inte bara sluta va såhär? Jag pallar inte 9 månader av detta humöret. Jag minns inte hur länge jag hade det sist...


175338-59 Supersöta Mario!!!!

Kommentarer
Postat av: Emme

Oh känner igen mig själv där vill jag lova!

2008-04-13 @ 19:54:04
Postat av: Låtta

Ja knip igen munnen bruden ;-) Haahaaaa...

Hahaaa, hoppas praktikanterna slipper dig iaf, jag fick ju be om ursäkt i förväg om utifalatt jag skulle råka bli tyken :-) SOm om jag inte är det innan, heheee :-D
Puss

2008-04-13 @ 21:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback