Idag ska jag sno en cykel...

...typ i alla fall. Hittade en cykel i vägkanten i morse när jag var påväg till psykologen. Antar att den inte ligger där för att någon som äger den slängt den där så jag snor den till jobbet så jag slipper gå :-) Sen kan jag ju lämna den hos polisen vid senare tillfälle.

Mario är på dagis själv för första gången idag, Emil sa att han hade varit jätte ledsen när han gick men dom borde ju ha ringt om det inte hade släppt så jag antar att han mår bra. Sen kommer mamma och hämtar Mario klockan 11 eftersom jag ska iväg till jobbet här snart. Ska bara vänta på att potatisen ska bli färdig så jag får med mig lite potatismos och kassler till jobbet. Sen ska mormor (min mormor) ha Mario från kl 13 så kl 14 ska hon gå med honom på Bulleribus för Emil kunde inte sluta 15 miinuter tidigare för att hinna gå dit sista gången med Mario. Bra att mormor gjorde det iaf.

Faan jag jobbar till kl 21 idag, undra om jag orkar det så trött som jag är nu för tiden. Men det går nog bra..

Nu måste jag sminka mig.. Tjooheeej!!!!


Kommentarer
Postat av: Emil Lindberg

Fan vad du klankar ner på mig för att jag inte kan gå tidigare. Jag kan inte alltid det, okej? Hade inte pappa varit arbetsgivaren hade jag _aldrig_ kunnat göra så. Det är samma sak som att du skulle gå tidigare från ditt jobb och behöva stänga pga. det.

2008-04-17 @ 12:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback